תמיכה

חלק מהלקוחות מעדיפים להריץ את Kimai פנימית אבל לא רוצים להחמיץ את התמיכה במקצועית. אני שמח לסייע ולהציע תוכנית תמיכה בהתקנות על שרתים שלכם.

קשר ישיר

תמיכה בדוא״ל ושיחות וידאו זמינים ללקוחות משלמים.

אני מציע מחיר תחרותי כדי לאפשר לך להתמקד בעסק שלך. אני מסייע בשאלות, התקנות ושדרוגים של התקנת ה־Kimai שלך.

לקוחות ענן

תמיכה בדוא״ל זמינה ללקוחות בענן.

לקוחות ענן יכולים לצפות למענה תוך 24 שעות, מימי שני עד שישי בין 9 בבוקר ל־3 בצהריים (למעט חגים).

קהילה

אין תמיכה בדוא״ל להתקנות חינמיות שמתארחות בשרתים משלך.

התמיכה הקהילתית ב־GitHub בדרך כלל מגיבה מהר. נא לחפש בבעיות הקיימות כדי לראות אם התקלות שלך כבר נפתרו בעבר.

שיחת תמיכה עם שיתוף מסך

להיכרות עם Kimai ו תמיכה בעדכונים, אפשר להזמין שיחת שיתוף מסך בתשלום עם המפתח, קווין פפסט. בעת בחירת חלון הזמן, תתבצע העברה לעמוד תשלומים ב־Stripe, לאחריו תישלח הזמנה לשיחה.

אם אין לך אפשרות להשתתף בשיחה, יש לבטל לפחות 24 שעות לפני המועד כדי לאפשר לי להיערך מחדש. אין החזרים.

אולי נתחיל?

support@kimai.org
Top